Zaloguj się

Panel Abonenta - Pomoc

Każdy nowy użytkownik sieci NetSeven może sprawdzić stan swoich płatności za pomocą Panelu abonenta.

Panel abonenta - pomoc 01
Na pierwszej stronie umowy odnajdź pola oznaczone Identyfikator abonenta oraz pole Hasło.
Panel abonenta - pomoc 02
Podane dane wpisz w formularzu znajdującym się na stronie http://netseven.pl w górnej prawej jej części.
Panel abonenta - pomoc 03
Jeśli twoje konto jest nieaktywne lub wpisałeś/aś niepoprawne dane odpowiedni komunikat Cię o tym poinformuje.
Panel abonenta - pomoc 04
Po poprawnym zalogowaniu ukażą się informacje na temat twojej umowy wraz z informacją o ostatnich płatnościach lub zaległościach w opłacaniu abonamentu.
Panel abonenta - pomoc 05
Klikając na ikonkę dokumentu po prawej stronie opisu płatności możesz pobrać fakturę w formacie ADOBE PDF aby ją zachować lub wydrukować.